Sunday 11 December 2016

फ्रेश पुतीमा चिक्न- Nepali Satya Katha

बिभिन्न ठाँउमा लीलाको सेक्सी फोटो लिएपछी, हामी होटलमा आयौं र लञ्च लियौं अनि चेक-आउट गरेर काठमाण्डौको लागि रवाना भयौं । बिच-बिचमा गाडी चलाउँदै गर्दा मैले घरि-घरि लीलाको बुब्स समाइदिन्थें, त्यसमाथी लीलाले लुज अनि डिप कट टि-शर्ट लगाएकी थिई भने ब्रा र पेन्टी लगाएकी थिईन । मैले लीलाको टि-शर्टभित्रै हात छिराएर बुब्स खेलाउथें बदलामा लीलाले पनि मेरो ट्राउजरभित्र हात छिराएर लाँडो खेलाउँदै थिई । एक स्थानमा अलि खाली र सुनसान देखेपछी लीलाले मलाई गाडी रोक्न भनि अनि मैले गाडी रोकें, लीला त गाडीभित्रै झुकेर मेरो लाँडो पो चुस्न थाली । पहिल्यै सख्त भएको लाँडोलाई चुसेपछी धेरैबेर पो किन टिक्थ्यो र ?

 म लीलाको मुखमै स्खलित भएँ, लीलाले मुखभरीको फुसी मलाई देखाई अनि अञ्जुलीमा ओकलेर टि-शर्टबाट पोका बाहिर निकालेर त्यसैमा दल्न थाली । जब लीलाले मुखमा भएको सम्पूर्ण फुसी बुब्समा दलेर भ्याई अनि भनि “ड्याड ! आई कान्ट कन्ट्रोल माईसेल्फ व्हेन आई सी योर बिग डिक्... यो लाँडोमा जादु छ ।“ अनि मेरो लाँडो खेलाई, मैले पनि मौकाको फाइदा उठाउँदै भनें “जादु त तिम्रो बुब्समा पनि छ पुतीमा पनि छ तर तिमीले चिक्न दिन्नौं...!” “ड्याड् ! मैले भनें नि मेरो पुतीमा छिर्ने पहिलो लाँडो तपाईकै हुनेछ... मैले प्रोमिस गरिसकेकी छु नि ! धैर्य गर्नु न... फ्रेश पुतीमा चिक्न पाउनको लागि तपाई त्यति पनि गर्न सक्नुहुन्न ?” मैले लीलाको मुखमा मुख जोडेर लामो किस लिएं अनि भनें “अरु उपाय नै पो के छ र ?” लगभग साढे तिन बजेतिर हामी आफ्नो घरमा पुग्यौं, बाटोमा मैले एक कार्टुन बियर, दुई फूल वोड्का अनि केही प्रि-कुक्ड स्न्याक्सहरु पनि लिएको थिएं । घर पुगेर गाडी भित्र छिराएपछी, लीलाले बियर र वोड्कालाई फ्रिजमा राखि अनि म टि.वी. अन गरेर हेर्न थालें । लीला मेरो अगाडी उभिई र सर्लक्कै आफ्नो टप खोलेर दुबै हातले दुबै पोका समाएर खेलाउँदै भनि “मनिषा आउनुभन्दा अगाडी फोरप्ले गरौं न त ?”
 मैले लीलालाई आफूतिर तानें र उसको हाफ पेन्टको बटन खोलेर नाङ्गै बनाएर आफ्नो काखमा राखें अनि हल्कासँग उसको बुब्स चुस्न थालें “लीला ! तिम्रो बुब्समा त मेरो फुसी टेस्ट आइरहेको छ...” अनि एउटा हातले लीलाको पुतीमाथी सुम्सुम्याउँदै लीलाको मुखमा मुख जोडेर किस गर्दै थुक साट्न थालें, त्यही बिचमा मैले लीलाको पुतीमा आफ्नो चोर औंला छिराएर खेल्न थालें । लीलाले पनि मेरो लाँडो खेलाउन सुरु गरिसकेकी थिई, आजको दिनमा मात्रै लीला र मेरो बिचमा तिनपटकसम्म मुखमैथुन सम्पन्न भइसकेको थियो भने यो चौथोपटक थियो, लीलाले भनि “मैले फेरिपनि तपाईलाई झारिदिएं भने मनिषालाई कसरी चिक्नुहुन्छ ?” कुरो ठिकै पनि थियो । त्यसपछी मैले लीलालाई सोफामा बसाएर उसको पुतीमा जिब्रो छिराएर चाट्न सुरु गर्दै भनें “अहिले म तिमीलाई लाँडो छुन नदिईकनै खलासँ गरिदिन्छु... बरु तिमीले मनिषालाई चिक्दै गरेको भिडियो चाँहि खिच है !” “त्यो त तपाई टेन्सन् नै नलिनु न ?” लीलाको मोबाईल बज्यो, मनिषाको फोन थियो “म दश पन्ध्र मिनेटमा त्यहाँ आइपुग्छु ।“ भनेर मनिषाले फोन काटी । मैले पनि लगातार लीलाको पुती चाटेर उसलाई झारिदिएं अनि हामी कपडा लगाएर बस्यौं । झण्डै साढे चार बज्दा डोरबेल बज्यो, लीलाले तुरुन्तै गएर ढोका खोलेर मनिषालाई भित्र लिएर आई । भित्र छिर्नासाथ लीलाले मनिषालाई सोधी “के हो ? खुब हट भएर आएकी छेस् त ?” “तरुनी भएपछी दुई-चार जनाको लाँडो पनि नठन्काए त के काम् ? अनि घरमा को-को छ त ?” “ड्याडी मात्रै हुनुहुन्छ ! अलि बिस्तारै बोल् न !” “ममी खोई त ?” “ममी त लालबन्दीमा हुनुहुन्छ ! ड्याडी र म आजै उताबाट आएको !” “तेरो ड्याडी एक्लै । म टिजर हान्दिम् तेरो ड्याडलाई...” “के को टिजर मात्रै... हिम्मत भए अरु पनि गरेर देखा न ?” “के हो ड्याडलाई ईन्टरटेन गराउन भनेर मलाई बोलाएकी होस् कि क्या हो ?” “तेरो दिमागमा फक गर्ने बाहेक अरु केही छैन है... ?” ओहो ! मनिषा त एकदमै हट भएर आएकी थिई । मेरो नजिक आएर मनिषाले अभिवादन गरि “हेल्लो अंकल !” उसको अभिवादन स्विकार्दा मेरो आँखा मनिषाको बुब्समा थियो, लीलाको भन्दा ठ्याक्कै दुईगुणा ठूला थिए उसका बुब्स त्यसमाथी टाइट गरि लगाइएको नेटेड टि-शर्टबाट उसका बुब्स बाहिर निस्किहालौं गरि देखिएको थियो, अनि पुठ्ठापनि स्वाभाविक भन्दा ठुला नै थिए

भने उसको चाक पछाडीपट्टी उठेको थियो, यस्तो लाग्थ्यो कि उसलाई समाएर चुमिहालुँ, चिक्न सुरु गरिहालुँ । मेरो लाँडो उठ्न थालिसकेको थियो, मनिषाको आँखा मेरो कमरमुनि केन्द्रित थियो, मेरो लाँडोको उभार देख्नासाथ मनिषाको मुहारमा मुस्कान थपियो भने मनिषाले जिब्रोलाई ओंठ वरपर घुमाई । लीलाले मनिषालाई आफ्नो कोठामा हात डोहोर्*याएर लग्दै गर्दा मैले ट्राउजरमा हात छिराएर लाँडो मिलाउँदै थिएं, मनिषाले फर्केर हेर्दै मतर्फ कुटिल मुस्कान छोडी अनि हातले पुठ्ठालाई प्याट्ट पारी र माझी औंला माथी फर्काएर मलाई देखाउँदै गई । चालिस पैतालिस मिनेटजस्तो दुईजना आफ्नो रुममा बसेर निस्केपछी, लीलाले मनिषालाई मेरो जिम्मा लगाउँदै भनि “गफगाफ गर्दै गर्नु म खाना बनाउँछु ।“ मनिषाले म पनि हेल्प गर्छु भन्दा लीलाले पर्दैन सबै रेडी छ एकैछिनमा भईहाल्छ भन्दै टारी । मनिषा जब मेरो छेउमै आएर सोफामा बसी मैले मनिषालाई सोधें “अनि मनिषा पढाई कस्तो चल्दै छ त ?” “के को पढाई हुन्छ अंकल भुकम्पले सब चौपट पारीहाल्यो नि ?” “अँ साँच्ची भुकमपले घर त केही भा’को छैन नि ?” “छैन अंकल घर त ठिकै छ तर...!” “तर के ?” “मम्मीलाई चोट लागेर पागल जस्तै हुनुभा’छ, कसैलाई चिन्नु पनि हुन्न त्यही भएर मेन्टल हस्पिटलमा राखेको छ ।“ “ओहो साह्रै नराम्रो पो भएछ त ? हाम्रो पनि पसल सबै ड्यामेज भा’को छ, टेन्सन भएर दुई-चार दिन लालबन्दी पुगेर आएको ! फेरी लीलाको एक्ज्याम पनि आउन लाग्यो भनेर चाँडै फर्केको ?” त्यसपछी तिन-चार मिनेट हामी दुवै मौन भयौं । मौनतालाई तोड्न मैले सिधै मनिषालाई प्रसंगमा ल्याउनका लागि सोधें “मनिषा ! तिमी त निकै हट देखिएकी छ्यौ नि ?” “छ्या अंकल पनि म त हजुरको छोरी जस्तै पो त ?” “मैले अरु नै त कहाँ भनेको छु र ? बट लुकिङ्ग सो सेक्सी...” अनि सिधै उसको चाकमा हातले मुसार्दै भनें “अघि तिमीले (माझी औंला ठड्याएर देखाउँदै) यसो गर्दा त च्याप्पै समाउँ जस्तो भा’थ्यो मलाई त ?” “छ्या अंकल लीलाले थाहा पाईभने...?” “थाहा पाउँदिन लीलाले ... कमसेकम त आधा घण्टा पैतालिस मिनेट त लागिहाल्छ नि पकाउन...” अनि मनिषालाई अंगालो हाल्दै उसको मुखमा मुख जोडेर किस गर्न थालें । किस गर्दा मनिषाले पनि मलाई भरपूर साथ दिइरहेकी थिई भने मैले मनिषाको टि-शर्टमाथीबाटै बुब्स खेलाउन थालें, लीलाको भन्दा दुईगुणा ठूलो होला भन्ठानेको त उसको बुब्स टाईट ब्राको कारणले रैछ, असलमा त मनिषाको बुब्स लीलाको तुलनामा तिनगुणा जस्तै ठूलो थियो । मैले मनिषाको बुब्स खेलाउँदा खेलाउँदै उसको टि-शर्ट त्यसपछी ब्राभित्रै हात छिराएर बुब्स खेलाउन थालें । अनि भने “वाउ ! मनिषा ! तिम्रो बुब्स त गजब ठूलो रैछ, मेरो जिवनमै मैले यति ठूलो पोका खेलाउन पाएको थिईन ।“ “अंकल ! कोठाभित्र जाँउ न लीला आई भने मलाई लाज लाग्छ के ?” मैले मनिषालाई भनें “एकछिन यहीं मजा लिउ न जाउँला नि कोठामा त के भो र ?” यतिखेरसम्म मनिषाले मेरो ट्राउजरभित्र हात छिराइसकेकी थिई “अंकलको भाई त निकै ठूलो जस्तो छ नि ?” मैले पनि स्वाट्ट ट्राउजर खोलेर लाँडो बाहिर निकालेर मनिषाको हातमा थमाउँदै भनें “खुलेआम छामेर भन न ?” मनिषाको मुखबाट चर्कै आवाज निस्क्यो “आम्मै ! कत्रो ठूलो...” किचनबाट लीलाले सोधी “के भो मनिषा !” “केहि होईन मुसो रैछ के टि.वी.मुनि...” अनि विस्तारै भनी “फिट हुन्छ त मेरोमा ?” मैले पनि मनिषालाई गालामा मुसार्दै भनें “तिम्रो पुतीमा मात्रै होईन चाकमा पनि गजबले फिट हुन्छ... पहिला मुखले चुसेर त हेर !” मनिषाले सहजै मेरो लाँडो मुखमा लिएर चुस्न सुरु गरि, उसको लाँडो चुसाई यस्तो थियो कि कुनै ब्लु-फिल्मकी पात्रले ब्लोजब दिएजस्तै । तिनचार पटक मनिषाले मेरो लाँडो चुसेपछी मुठ्ठीमा समाउँदै भनि “अंकल म कुनै पनि रिस्क लिन चाहन्न लीलालाई मेरो बानी थाहा छ, म उसलाई बाहिर ननिस्की भनेर आउँछु नि ?” “त्यसो भए छोड्देउ तिम्रो बानी थाहा छ भने लीलाले केही गर्दिन ?” “अनि लीलाले देखि भने ?” “तिमीले भनेपछी उसलाई नदेखे पनि थाहा हुन्छ नि ! कुरो एउटै होईन र ?” अनि मैले मनिषाको टि-शर्ट उतारिदिएं र मनिषाको बुब्स खेलाउँदै भनें “जे पर्ला पर्ला म आज तिमीलाई यहीं चिक्छु... जो सुकैले देखोस् !” “वाउ... अंकल छुपा रुस्तम... कतै मलाई चिकेको थाहा दिएर लीलालाई पनि चिक्ने दाउ त हैन...?” “तिमी जे सोच... तर म आज तिमीलाई यहीं चिक्छु... “ “चिक्नु न त हजुरलाई कसले नाई भनेको छ र ?”

 अनि मनिषाले मेरो अनुहारै छोपिने गरि बुब्स टाँसेर मेरो सास रोक्ने प्रयत्न गरि, मैले पनि त्यही मौकामा मनिषाको पुठ्ठामा हात पुर्*याएर उसको बबल स्कर्टलाई मास्तिर सार्दै गए । जब मनिषाको बबल स्कर्ट कमरमा सोरिएर आय&#23#2379; मैले मनिषाको चाकका पुठ्ठालाई जोड-जोडले निचोर्न थालें र केहिबेर पछी मैले मनिषाको पेन्टीमा हात छिराएर उसको पुती खेलाउन थालें “वाउ अंकल ! तपाई त तरुनीलाई चिक्नमा खप्पीस हुनुहुँदो रै’छ, आंटी नहुँदा के गरेर बस्नुहुन्छ...?” “मौका परे तिमीजस्तै सेक्सी फेला परिहाल्छन् नभए आफ्नै हात जगन्नाथ छदैंछ नि !” “चिकेको जस्तो हातले कहाँ मजा हुन्छ र अंकल मलाई त भयङ्कर छटपटी हुन्छ... आज लीलाले बोलाउँदा पनि म त राती के गर्ने होला भनेर डिल्डो बोकेर आ’को थिएं नि ! तर भित्र छिरेपछी तपाईलाई देखेर मेरो त पुती चिलाइहाल्यो त्यै भएर मैले हजुरलाई ईशारा गरेको, केहि नभएपनि राती बाथरुममा वा कतै मेसो परिहाल्छ कि भनेर ! तर तपाई त क्या हक्की माल भेटेपछी त कसैको डर पनि नमान्ने... ?” मैले मनिषाको पेन्टी खोल्दै भनें “तिन चार दिन भयो चिक्न नपाको मलाई पनि त छटपटी भै’राछ नि ? त्यहि भएर तिमीलाई यहीं चिक्न खोजेको शीलालाई मैले धेरै पटक यहीं चिकेको छु नि... लीला त खाली कोठाभित्रै बसिरहन्छे... दुई चार पटक त देखेकी पनि छे... तर लीला समझदार छे... यस्तो देखेपछी थाहा नपाएझैं गरि भित्रै बसिरहन्छे ।“ “अनि लाँडोले पुती खोज्या बेलामा लीलालाई चिक्ने ख्याल आएन त ?” “आएर के गर्नु आफ्नै छोरी परी ?” “म पनि त तपाईकै छोरी जस्तै होइन र ? लीला छोरीभएर के भो त उस्को पनि त पुती छ क्यारे !” “धत् त्यति साह्रो नकचरो छैन है म !” “चिक्न मन लाग्या भए भन्नु है... बरु म हेल्प गर्छु हजुरलाई ।“ “लीलाले पनि त मान्नु पर्*यो नि त ?” “म ट्राई गर्छु है त मानि पो हाल्छे की ?” “लौ तिम्रो जो ईच्छा !” “मलाई थाहा छ नि, तरुनीको दुस्मन घरमै हुन्छन् भनेर !” त्यसपछी मनिषा तल बसेर फेरी मेरो लाँडो चुस्न थाली । गलप...गलप... गर्दै मेरो पुरै लाँडो मनिषाको मुखभित्र छिरिरहेको थियो, मनिषाले मेरो लाँडो चुस्दै गर्दा मैले मनिषाको ब्रा पनि खोलिदिएं अनि हातले उसको पोका खेलाउन थालें । निकैबेर मेरो लाँडो चुसेपछी मनिषाले मेरो लाँडो मुखबाट निकालेर ट्राउजर भित्र छिराइदिई अनि टि-शर्ट लगाई अनि बबल स्कर्ट तल सारी र भनि “तपाई मेरो ब्रा र पेन्टीसँग खेल्दै गर्नुस् । म किचनमा गएं आजको रात त म तपाईको बेडमा सुतेर तपाईलाई भरपूर मनोरञ्जन दिन्छु है त ?” मनिषा किचनमा पुगेपछी लीलासँग गफिन थाली, गफिँदा गफिँदै (हल्का आवाज मैले सुनिरहेको थिएं) शायद: मनिषाले लीलालाई जिस्क्याई “ओई लीले तँ कैले तरुनी हुन्छेस् !” “किन के भो र ? म तरुनी नै त छु नि ?” “हुन्छेस् जाँठी, जबसम्म तैले लाँडोको स्वाद चाख्दिनस् नि तबसम्म तँ तरुनी नै होईनस् ! मलाई त तेरो पुती नै छैन जस्तो पो लाग्छ त ?” “तँ जस्तो हो र म, जे पायो त्यही बोल्छे...?” “त्यही भएर त भनेको मजस्तो भए त तैले आजसम्म आठ दशवटा लाँडो चाखिहाल्थिस् नि ?” “अलि विस्तारै बोल... ड्याडीले सुन्नुहुन्छ फेरी ?” “तेरो ड्याडी त मेरो ब्रा र पेन्टी सुँघ्दै हुनुहुन्छ के कुरा सुन्नुहोला र ?” “छ्या ! तँ कति छट्यौली भा’की हेर त मेरो ड्याडीलाई पनि बिगार्ने भइस् हैन ?” “किन तेरो ड्याडीको लाँडो चाँही सजाएर राख्ने बस्तु हो र ?” शायद: मनिषाले लीलाको बुब्स समाईदिइ कि क्यार लीलाले भनि “छि छोड मेरो बुब्स्... काम नपाएकी जाँठी !” “जाँठी तलाई पनि रहर त लागेकै रै’छ नि ? त्यही भएर ब्रा लगाएकी छैनस् कि पेन्टी पनि लाकी छैनस् ...” “छि ! घर बस्दा पनि कसैले लगाउँछन् त ?” “लगाउँछन् कि लगाउँदैनन् तैले मलाई सिकाउन पर्छ ।“ शायद: मनिषाले लीलाको टप खोलेकी हुँदी हो “नगर न ड्याडीले देख्नुभो भने झ्याउ हुन्छ ?” “तेरो ड्याडीले देख्नुभयो भने त ड्याडीको ठूलो लाँडो ठन्किहाल्छ नि ?” “छि जे पायो त्यही बोल्छे... बेकारमा बोलाको तँलाई यहाँ मैले...” “ल त्यसो भए तँ यहीं बस् किचनमै तेतिबेलासम्म म तेरो ड्याडीलाई पुती चखाएर आउँछु, तँलाई हेर्न मन लाग्छ भने आइज है त ?” अनि मनिषा किचनबाट बाहिर निस्केर आई मेरो अगाडी आइपुग्दा मनिषाले बबल स्कर्ट माथी सारिसकेकी थिई, मनिषाको पुतीको वरपर जाँठा थिएन बरु माथी पट्टी जाँठालाई मिलाएर लब सेप बनाईएको थियो । “ल ! अंकल मेरो पुती चाख्नुस् ! चाट्नुस् मेरो पुती ! खेलाउनुस् मेरो बुब्स !” भन्दै चर्को स्वरमा लीलाले सुन्ने गरि भनी । त्यसपछी सोफामाथी चढेर टाङ्ग फट्याउँदै पुती मेरो मुखको गाडी तेसारी । मैले पनि मनिषाको पुती चाट्न सुरु गरें लीला ढोकाको चेपबाट चियाएर हामीलाई हेरिरहेकी थिई । मनिषालाई बोलाउनुको उद्देश्यनै मसँग चिकाउनु थियो, लीलाले देखेर के नै फरक पर्थ्यो र ! निकैबेर मनिषाको पुती चुस्दा मनिषाले राम्रैसँग सित्कार छोडीरहेकी थिई “आहऽऽऽ... आहऽऽऽ... अझै भित्र अंकल अझै भित्रऽऽऽ...” भन्दै । केहिबेर मनिषाको पुती चाटेपछि मैले मनिषालाई भुईमा घुँडा टेकेर बस्न लगाउँदै मनिषाको मुखमा लाँडो छिराईदिए र मनिषाको गलाभित्रै सम्म पुग्ने गरि लाँडो चुसाउन थालें, मनिषाको आँखाबाट आँशुनै निस्कने गरि मैले लाँडो चुसाएको देखेर लीला मुस्काईरहेकी थिई । दुई मिनेटजति त्यसरी लाँडो चुसाएपछी मैले मनिषालाई कुकुरको पोजमा पछाडीबाट लाँडो छिराएर चिक्न सुरु गरें । मनिषाले निकालेको आवाजले वैठक कोठा गुञ्जायमान भईरहेको थियो । मैले मनिषालाई अति नै जंगली तरिकाले चिकिरहेको थिएं । मनिषा पनि मलाई पूर्ण रुपमा साथ दिईरहेकी थिई “ईईस्स्स्स्स उउउम्म्म्म्म आह आह... ओह ओह.. आअह्ह्ह्ह्ह आआह्ह्ह्ह ओह ओह इइइस्स .आआह्ह्ह, इइस्स्स्स उउउउउउउ आआह्ह्ह्ह्ह अंकल अझै भित्र आह... ओह उउउम्म्म्म्म आआह्ह्ह मजा आयो आआह्ह्ह...” कोठा बडो चिकुवा आवाजले गुञ्जायमान भइरहेको थियो । लगभग दश मिनेट मनिषाको पुतीमा चिकेपछी मेरो लाँडो टनटनिएर आयो अनि मैले हाँफ्दै भनें “मनिषा ! माई डार्लिङ्ग ! मेरो झर्नै लाग्यो ...” मनिषा हत्तपत्त मबाट छुट्टिई र बुब्स खेलाउँदै भनि “अंकल मेरो मुखमा झार्नुस् म टेस्ट गर्न चाहन्छु तपाईको माल... ठूलो लाँडोबाट झरेको माल...“ भन्दै मेरो लाँडोको ठिक अगाडी घुँडा टेकेर बसि र मुख खोलेर आँ गर्दै बसि अनि हातले मेरो लाँडोलाई अगाडी पछाडी गर्दै चलाउन थाली । मेरो लाँडोबाट यति धेरै फुसी निस्कियो कि म आफैं दंग थिंए । मेरो फुसी पिचित पिचित गर्दै मनिषाको मुखभरी अनुहारभरी छरिएको थियो ।


यतिखेर लीला किचनभित्र छिरीसकेकी थिई र मनिषाले मेरो लाँडो मुखमा राखेर रहलपहल फुसीपनि मुखभित्र निली अनि स्कर्ट तल सारेर पुती छोप्दै भनि “मजा आयो अंकल यति धेरै मजा त कहिले पनि आएको थिएन । आखिर खाइखेलेको लाँडो भनेको बेग्लै हुँदो रै’छ... फुसी पनि कति धेरै झार्नुभएको... यति धेरै फुसी झारेको त मैले फर्स्टटाईम देखेको... आज त म रातभरी तपाईसँग चिकाउँछु धित मर्नेगरी...” जाँठीलाई के थाहा म आज चौथो पटक स्खलित भएको छु भन्ने कुरा तैपनि मेरो लाँडोले बिहानको तिनपटकभन्दा धेरै बढी फुसी ओकलेको थियो । मनिषा फेरी किचनमा छिरी, मनिषा किचनमा छिर्नासाथ लीलाले भनि “तँलाई कत्ति पनि लाज लाग्दैन है दुनियाले सुन्ने गरि मजा आयो भन्दै...” “प्यारी मजा आएपछी म के गरौं त ? तेरो ड्याडी त एक्सपर्ट फकर हुनुहुँदो रै’छ... मलाई यस्तो मजा त आजसम्म आएकै थिएन । मेरो त नशा नशामा तेरो ड्याडको लाँडो स्पर्श भईरा’छ... सो स्वीट यार.... फेरी फुसी पनि कत्ति झार्नुभा’को हेर न मेरो अनुहारै छोपिने गरि...“ “जा मुख धोई... कत्ति पनि लाज नभाकी मोरी...” “यो त भिटामिन पो त कसैले धुन्छ... खाने चिज हो यो त ? बरु अलिकति तँ पनि चाख त ? कति मिठो छ यो... (अऽऽऽम यम्मी सो स्वीट)” “छि कस्ती नकचरी छेस् तँ त कोहि नपाएर मेरो मुखमा चटाउँदी रै’छे...” “जे सुकै भन् जवानीमा गतिलो गरि चिकाउन पाईएन भने जिन्दगीभर पछुतो हुन्छ के ? के थाहा भोली कस्तो बुढो पर्ने हो...फेरी अंकलको जस्तो ठूलो र मोटो लाँडो त कमैको मात्र हुन्छ... म त यहाँ बसिञ्जेल अंकलसँग चिकाउँछु... यस्तो मौका फेरी फेरी कहाँ पाईन्छ र ?” मनिषाले लीलाको पुतीसँग छेडछाड गरेकी हुँदी हो लीलाले आत्तिदै भनी “तँलाई तेत्रोबेर चिकाएर पनि पुगेन फेरी मेरो पुती चलाउन थालिस् छोड् ।“ “तँलाई चिक्न पाए तेरो ड्याडीले के गर्नुहुन्थ्यो होला है... म त सम्झेरै रोमाञ्चित भइरा’छु... तँ पनि ट्राई गर् न अंकलको लाँडो...” “नचाहिने कुरा नगर त ? कहीं नपाएर म अब ड्याडीसँग लहसिनु... ?” “लहसिने पहसिने कुरा छोड्दे केटी... लाँडो भनेकै पुतीमा छिर्नका लागि बन्या हो ? जसले जसलाई चिकेपनि हुन्छ ?” “चुप लाग ! धर्म लाज समाज भन्ने केहि कुराको पनि ख्याल छैन है तँलाई...” “कुन धर्मको कुरा गरेकी हिन्दु धर्ममा पनि ब्रम्हाले आफ्नै छोरीलाई चिकेर सन्तान पैदा गरेको भन्छ... क्रिस्चियनको कुरा गरिस् भने पनि एडम र ईभले जन्माएका छोराछोरीले नै एकापसमा चिकेर नै संसारको सिर्जना भएको भन्छ... मुस्लिमको कुरा गरिस् भने त झन् एउटै आमाको दुध नचुसेको भए जोसँग पनि चिक्न हुन्छ रे अनि कुन धर्मको कुरा गर्छेस्... लाज त तैले म ड्याडीसँग चिकाउँछु भन्दै समाजमा हिड्छेस् र ? नचाहिने कुरा... रे... तँलाई केही थाहा छैन केटी... सबै बाउले तरुनी छोरीलाई देखेर लाँडो कन्याउँछन् नसकेर डराएर मात्रै चुप लागेर बस्या हुन्... संसार नै यसरी चलिरा’छ । चिक्नेले चिक्दै गर्छन् दुनियाथरि सोच्नेले लाँडो पुती कुहियाएर बस्छन् बुझिस् । म त ईच्छा लागेको मान्छेसँग चिकाउँछु जसले जे सुकै सोचोस्... अहिले पख न तेरै अगाडी अंकलको लाँडो मेरो पुतीमा छिराउँछु ।“ जे मन लाग्छ त्यही गर न त तैंले म गर्दिन नि त भयो...!” “लौ म के नै गर्न सक्छु र ? तँजस्तीलाई... तेरो पुती तेरो मर्जी... खुस्...” शायद: लीला मुस्काई मनिषाले फेरी भनि “ल छोड् अब खाना पाक्यो होईन कति किचनमा बस्छेस् । बरु बियर सियर खान पाए रमाईलो हुन्थ्यो... अब एक्ज्याम कैले हुने हो... व्यवस्था गर न केटी !” “ड्याडीलाई भन् न फ्रिजमा बियर भोड्का जे खाए पनि छ, ड्याडीलाई त प्राय: चाहिन्छ त्यही भएर हाम्रो घरमा सधैं हुन्छ... बरु म पनि थोरै खान्छु ड्याडीलाई रिक्वेष्ट गर न ?” “अहिले चाँही केटीले सहि कुरा गरि है...” भन्दै मनिषा किचनबाट बाहिर निस्किई र मलाई भनि “अंकल बियर सियर खाउँ न अरु नभएको मौका पारेर... कति पढाई मात्र कहिलेकाँही त रमाइलो पनि गर्नुपर्*यो नि होईन र ?” मैले जवाफ दिएं “फ्रिजमा छ ल्याउ न त सबैजना बसेर खाँउ ।“ मनिषाले दुई बोतल बियर र तिनवटा ग्लास लिएर बैठक कोठामा आई, मैले चाबीको गुच्छामा भएको ओपनरले बियर खोलिदिएं अनि लीलालाई भनें “मासु पाक्यो होला नि लीला ल्याउ न त ? अनि चिप्सहरु पनि कता छ ल्याउ त !” लीलाले आज्ञाकारी भएर दुई प्लेटमा मासु र एउटा प्लेटमा चिप्स र भुजिया लिएर आई । लीला आईपुग्दा सम्म मनिषाले तिनवटै ग्लासमा बियर राखिसकेकी थिई । मनिषाले बियरको ग्लास मलाई थमाई र अर्को ग्लास लीलालाई दिई तर लीलाले केहि प्रतिकृया नदिएपछी मैले भनें “छोरी !

 लिउ लिउ कहिलेकाँही केहि पनि हुन्न फेरी नखाएको चिज भए पो !” त्यसपछी लीलाले ग्लास हातमा समाती र मनिषाले आफ्नो हातमा एउटा ग्लास समातेर भनि “लौ चियर्स गरौं !” हामी सबैले ग्लास एकापसमा ठोक्काउदै चियर्स गर्*यौं मनिषाले भनि “फर अ रोमान्टिक एण्ड हेल्दी लाईफ...” मनिषा र मैले झण्डै आधा ग्लास बियर एकैपटकमा सिध्यायौं लीलाले भने थोरै मात्र सक्काई । खाँदै जाँदा दुई बोतल बियर सकियो, मनिषाले अर्को दुई बोतल लिएर आई, लीलाको ग्लासमा आधा बाँकिनै भएकोले मनिषाले दबाबपूर्ण रुपमा भनि “ओई खा न के ढिलो गरिरा’ ?” त्यसपछी मनिषाले सबैको ग्लासमा बियर राखेर भरिदिई । यो पटकको बियर पिउँदा मनिषाले चलाखि गर्दै आफ्नो टपमा बियर पोखि “ला ! अब कपडा फोहोर भयो मैले एक्स्ट्रा ल्याएकै छैन ।“ “केहि हुन्न मनिषा लीलाको कपडा युज गर न त ?” “यसका कपडा मिले पो त ? बरु मेरो ब्रा खोई अंकल टप्स खोलेर ब्रा लगाएर बस्छु आखिर यहाँ हामी मात्रै छौं क्यारे !” लीलाका आँखा आकस्मिक रुपमा चौडा भएका थिए, मैले मनिषालाई उसको ब्रा दिएं र मनिषाले त्यहीं नै टप्स खोलेर ब्रा लगाई अनि लीलालाई हुक लगाइदिन भनि । बिचरी लीला के गरोस्, लीलाले हुक लगाइदिंदा मनिषाले बुब्स मिलाउन खोजेझैं गर्दै ब्रालाई निपलको केही मात्र माथी लगाई । “आबुई ! मेरो त बबल स्कर्ट पनि भिजेको रै’छ छ्या अब के गर्ने ?” मैले मनिषालाई पेन्टी दिदैं भनें “अब यो लगाउ !” “छ्या अंकल ! यसले त केही पनि छोप्दैन ?” मैले भनें “तिमीले नै भन्या होईन यहाँ हामी मात्रै छौं भनेर लीला तिम्रो साथी भई म अंकल भए... नडराउ..” आखिर मनिषाले गर्न खोजेकै त्यही थियो, लीलाले मनिषालाई हेर्दै आँखा तरेर ईशारामै गाली गरि तर त्यसको बदलामा मनिषाले लीलालाई माझी औंला देखाएर खिस्याईदिई अनि मनिषाले सहजै उठेर स्कर्ट खोली अनि पेन्टी लगाई र भनि “हेर्नु न अंकल केहि पनि छोप्दैन के ?” अनि लब सेपमा काटिएको जाँठा देखाई र पछाडी फर्केर चाक देखाउँदै भनि बुम पनि खुल्लै छ...छ्या मलाई त लाज लाग्यो...” मनिषा सोफामा बस्दै भनि “अंकल मलाई नहेर्नु है...” त्यसको मतलब मनिषाले उसको शरिर हेरोस् भन्ने स्पष्ट चाहना हो, त्यसमाथी जो केटीले आधाघण्टा अगाडीमात्र मेरो लाँडो चाखिसकेकी छे उसलाई हेरनु र नहेर्नुको अर्थनै के रहन्थ्यो र तर पनि मनिषा निकै चालु केटी हो भन्ने प्रमाणित भई त हाल्यो । बियर खाँदै गर्दा मनिषाले र मैले फेरी अर्को दुई बोतल बियर खोलिसकेका थियौं, लीलाले तेस्तै दुई ग्लास जति पिएकी होला मनिषा र मैले बाँकी सबै पिएकोले पनि होला अलिअलि रमरम भइसकेको थियो, मनिषा त झ्याप भईसकेकी थिई । मनिषाले मलाई ईंगित गर्दै भनि “अंकल म त झ्याप भएं अब खान्न है ?” “लिउ न लिउ फेरी कहिले लिन पाउने हो ?” “त्यो त हो अंकल तर म अब अर्कै लिन्छु ?” “अर्कै के ?” सहजै मनिषाले मेरो ट्राउजर तल सारेर लाँडो बाहिर निकालेर समाउँदै भनि “बियरको नशा त पुग्यो यसको नशा पुगेको छैन !” अनि लाँडोको छाला फर्काएर हातले खेलाउन सुरु गरि, मस्तसँग सुतेको मेरो लाँडो ठन्किन सुरु गरिहाल्यो । लीला हेरेको हेरेई भई, मैले लीलालाई आँखा सन्काए । यता मनिषाले ब्राबाट दुबै बुब्सलाई खुला गरेर खेलाउन थालेकी रहिछ । लीलाले मनिषालाई गाली गरि “ओई मनिषे... के गरेको त्यो...” “देखिनस् तेरो ड्याडीको लाँडो खेलाएको...” भन्दै जवाफ दिई । लीला जान खोजेको जस्तो गरि उठि मनिषाले लीलाको हात समातेर तान्दै सोफामा बसाउँदै भनि “जवानीको मजा लुटिहाल्नुपर्छ... नगरे पनि हेर्न त हेर न जानीराख... !” अनि झुकेर मेरो लाँडो मुखमा लिएर चुस्न थाली । ललीपप र आइसक्रिम चुसे झै चाटे झै गरि मनिषाले मेरो लाँडो चुस्ने क्रम जारी राखी एउटा हातले भने लीलाको हात समाईरहेकी थिई । “ह्या अंकल किन लाज मान्नु भा’ ! वन वे त मजा हुन्न क्या ?” अनि मनिषा उठी र पेन्टीको स्ट्रिङ्गलाई साईडमा सारेर पुती छर्लङ्ग पार्दै मलाई देखाउँदै भनि “तपाईको लाँडो खोजिरा’छ मेरो पुतीले...” अनि सोफामा बसेर पुती फट्याई, बिचरी लीला मनिषाको अगाडी देखिन चाहन्नथिई तर चर्तिकला हेर्न लालायित पनि थिई । मनिषाले मरिगए उसको हात छोडीन बरु अर्को हातले मेरो लाँडो समाएर भनि “छिराउनुस् न यसलाई मेरो पुतीमा...” मैले पनि लीलालाई सहज बनाउने बिचार गर्दै भने “कुरो जानिराख्नुपर्छ सिकिराख्नुपर्छ...

 बसेर हेर छोरी म तिम्रो साथीलाई मस्त मजा उपलब्ध गराउँछु ।“ अनि हत्केलामा थुक निकालेर लाँडोमा दल्दै मनिषाको पुतीमा छिराईदिएं “आऽऽऽ..अऽऽऽ...हऽऽऽ...अंकल अझै भित्रऽऽऽ... छिराउनु... चिक्नुस् मलाई आज धित मर्नेगरि... तपाईको जत्रो लाँडोले चिकाउन जो कसैले त्यति सजिलै कहाँ पाउँछन र ?” मैले लाँडोलाई मनिषाको पुतीमा अझै भित्र छिराईदिए “आअह्ह्ह्ह आआह्ह्ह्ह ओह्ह्ह्ह ओह्ह्ह्ह आह्ह्ह आह्ह्ह्ह...हुम्म्म हुम्म्म हुम्म्म... मजा आउँदैछ अंकल आआह्ह्ह्ह...” अनि म मनिषाको पुतीमा लाँडोलाई भित्र बाहिर गर्न थालें । जीवनमै पहिलोपटक म कसैको अगाडी चिक्दैथिंए, त्यो पनि आफ्नै छोरीको अगाडी उसैको साथीलाई चिक्नु अलि फरक सन्दर्भ पनि भयो । लीला फरक भावभंगिमा बनाएर हेरिरहेकी थिई, म मनिषाको पुतीमा लगातार मच्चिरहेको थिएं मनिषा सित्कारका साथ मलाई साथ दिदैं भित्र अझै भित्र भन्दैथिई अनि आफ्नो बुब्स मस्तले खेलाउँदै थिई । मेरो लाँडो मनिषाको पुतीमा भित्र बाहिर गर्दा मनिषाका बुब्स पनि मजाले हल्लिरहेका थिए । अझ मनिषा तलबाट चाक उचालेर मलाई साथ दिइरहेकी पनि थिई, उसको पुतीमा लाँडोको घर्षण बढाउँदा मेरो ट्राउजर भुईमा सोहोरिएको थियो । मैले मनिषालाई चिक्दै गर्दा मनिषाले लीलाको बुब्स समाउन भ्याईसकेकी थिई र लीलाको डिप कट टप्सलाई उसले एकातिर सारेर बुब्स बाहिर निकालेर खेलाउँदा लीला रातो पिरो भएकी थिई । हुन त लीला मलाई नै पहिलो चिक्ने अवसर दिन चाहन्थी तर यसरी मनिषाको अगाडी यसरी एक्स्पोज हुने उसको रहर थिएन होला । केहिबेर मनिषाले लीलाको बुब्स खेलाएपछी, मेरो हात समाएर लीलाको बुब्समाथी राखेर थिचिदिई र भनि “अंकल ! म छोरीजस्तैलाई चिक्न हुन्छ भने छोरीको बुब्स खेलाउदैमा के हुन्छ र लीलाले नचिकाए पनि जवानीको प्यास अरु तरिकाले मेटाउन त पाउनुपर्छ नि ?” अनि सित्कार्न थाली “वाह अंकल वाह क्या.... लाँडो पाउनुभा’छ है बहुत मजा आईरा’छ … चिक्नुस् अझै चिक्नुस्… च्यात्नुस मेरो पुतीलाई आह्ह्ह… येआ आह्ह आआस्स्श… ऊउह्ह…! उओ आआहह आअहह आआहह उुउऊहह उूउउइ आअहह.. चिक्नुस मेरो पुतीमा रगड्नुस् हजुरको लाँडो बनाउनुस् मलाई रण्डी... उओ आआहह आअहह आआहह उुउऊहह उूउउइ आअहह..” मैले मनिषाको पुतीमा लाँडो मच्चाउँदा मनिषाले पनि एउटा हातका औंलाले पुतीको ओंठ फट्याएर चलाउँदै थिई, समग्रमा भन्दा मलाई एउटी प्रोफेशनल रण्डीसँग चिकामारी गरिरहेको भान भइरहेको थियो । निकैबेर चिकेपछी मनिषा सिथिल भएर लम्पसार परी, गर्मीको समय त्यसमाथी चिकाई अनि बियरको नशाले गर्दा मनिषा पुरै पसिनाले लथपथ थिई, म पनि पसिनाले भिजेको थिंए । र मैले अझैपनि लीलाको बुब्स खेलाईरहेको थिएं, मनिषा झरिसकेकी हुनाले मैले मनिषालाई भनें “मनिषा ! तिमी त खलाँस भयौ त ?” “आअहहहऽऽऽ... अंकल मैले आजसम्म दोस्रो पटक चिक्ने मान्छे यसरी टिकेको देख्या थिईन तपाई सँग त बहुत स्ट्रङ्ग स्ट्यामिना रै’छ मैले त सकिन... तपाई त अझै चिक्ने मुडमा हुनुहुन्छ... ? म त पुती थाप्न नसक्ने भईसकें...” “अघिसम्म त रातभर चिकाउँछु भन्दैथियौ अहिले नै... हार मान्यौ... सुरुवात तिमीले गर्*या हो... अन्त पनि तिमीले नै गर्नुपर्छ नि ?” मैले एउटा हातले लीलाको बुब्स समातिरहेको थिएं भने अर्को हातले मनिषाको बुब्स, मनिषाले भनि “अंकल ! पुतीमा लाँडो लिन नसकेपनि अर्को अल्टरनेट त छ नि ? जस्ट फक माई बुब्स अंकल पुट योर डिक ईन माई बुब्स एण्ड फक देम...” मलाई के सुर चढ्यो कुन्नि मैले मनिषाको बुब्सको बिचमा लाँडो राखें अनि मनिषाले बुब्सले मेरो लाँडोलाई बुब्सको खोल्सामा राखेर अठ्याई अनि म अघि पछी गर्दै मनिषाको बुब्समा चिक्न मच्चिएं, मनिषा मुस्कानका साथ भन्न थाली “द्याट्स ईट अंकल... यु ह्याव अ गुड अल्टरनेट...” आठ दश पटक मनिषाको बुब्समा चिकेपछी मलाई खासै मजा आएन र मैले भने “मनिषा ! मजा आएन... पुती जस्तो अरू कहाँ हुन्छ र ?” मनिषाले भनि “मैले हजुरको मनशाय बुझेको छु अंकल..

 हजुरलाई अर्को पुती चाहियो हैन... त ?” मनिषाले त्यति भन्नासाथ लीला रिसाएर कराउन थाली र बुब्सबाट मेरो हात हटाएर भनि “नाई म त गर्दिन है... मलाई गर्नुछैन...” मनिषाले ठूलै अट्टहास लगाउँदै भनि “लीला ! कसले तलाई चिक्नु भनेको छ र ? अर्को चाहियो पो भनेको त ? अर्को पुती नभएर के भो त अंकल छिराउनुस मेरो चाकमा हजुरको लाँडो र मार्नुस् मेरो गाँड... पुतीले लाँडो नमागेपनि चाक त छ नि...” अनि टाङ् फट्याएर दुवै हातले चाकको प्वाल मिलाएर मलाई देखाई, लीलाले भनि “हेर न यो मनिषे... अब चाकमा सुरु भई... साह्रै नकटी छेस् तँ त !” “तलाई ड्याडीको त्यति माया छ भने सुम्पि न त तेरो पुती होईन भने मजा आइरहेको बेलामा हल्ला नगर ! चिक्ने बेलामा दुवैलाई सन्तुष्टी भएन भने अर्को पटक चिक्नै मन लाग्दैन मजा पनि हुन्न...” मैले हत्केलाभरी थुक निकालेर मनिषाको चाकमा दलिदिंए अनि विस्तारै मनिषाको चाकमा लाँडो छिराउने कोशिस गरें, त्यति सजिलै के छिर्थ्यो र चाकमा । मनिषाले भनि “अंकल ! अलि विस्तारै है हजुरको लाँडो धेरै मोटो छ...” मैले पनि लाँडोको टुप्पोलाई मनिषाको चाकमा मिलाई मिलाई छिराउन खोजें निकै कोशिस गर्दा लाँडोको टुप्पो प्वाट्ट गर्दै मनिषाको चाकमा छिर्*यो । “आह... अंकल... अब मलाई माया नगर्नुस् लाँडो बाहिर ननिकालीकन चिक्नुस् मेरो चाकमा च्यातिए च्यातिन्छ... जे पर्छ पर्छ चिक्नुस् जोडले पेल्नुस्...” अनि म मनिषाको चाकमा मच्चिन थालें, यतिखेर मेरो दुवै हातले मनिषाको बुब्सलाई समाएर धक्का बढाइरहेको थिए मैले । “अरुऽऽऽऽऽ आहा…ऽऽऽऽऽऽऽ सि…ऽऽऽऽऽऽ सि…ऽऽऽऽऽ अरु कस्सेर…ऽऽऽऽऽऽ मच्चाउनुस्…ऽऽऽऽऽ दिनु न दनक दिनु…ऽऽऽऽऽऽ म आज चिकाएरै मर्छु…ऽऽऽऽऽऽऽऽ ..... आऽऽऽऽऽऽऽऽह !!! ठूलो लाँडोले चिकाउँदाको मज्जा नचिकाउनेलाई के थाहा अंकल... चिक्नुस् मलाई आफ्नै छोरी सम्झेर चिक्नुस् लीला सम्झेर चिक्नुस्...” चार मिनेट जति मनिषाको चाकमा चिक्दा मनिषाको आँखाभरी आँशु भरिएको थियो र मेरो लाँडोले फुसी ओकल्ने प्रयाश: गर्न थाल्यो, मैले मनिषाको चाकबाट लाँडो निकालेर हातले छोल्दै मनिषालाई भनें “मनिषा ! मेरो लाँडोले तिम्लाई उपहार दिन खोज्दैछ...” मनिषाले स्वाट्टै मुखमा मेरो लाँडो लिई र मुखले चुस्न थाली । पहिलो पिचकारी मनिषाको मुखभित्रै छिरेपछी मनिषाले छिटोछिटो लाँडो बाहिर निकाली, निस्कदै गरेको फुसी मनिषाको ओंठ हुँदै गाला र आँखाभरी हुन थाल्यो । फुसी फेरी पनि निकै झरेको थियो, मनिषाले लाँडोबाट अन्तिम थोपा समेतको फुसी मिखमा लिई र मलाई देखाउँदै निलेर भनि “अंकल एकदम टेस्टी छ हजुरको माल...” अनि म थचक्क सोफामा बसें । मनिषाले मेरो लाँडो समाएर खेलाईरहेकी थिई, लाँडो विस्तारै सानि हुँदै गएको थियो, जब लाँडोले आफ्नो आकार नघट्ने गरि सुप्त भयो मनिषाले भनि “बाब्बा अंकल तपाईको लाँडो नठन्किदा पनि कति ठूलो !” अनि झुकेर लाँडोलाई किस गरि र अनुहारमा भएको फुसीलाई औंलाले खेलाईरहि । मैले लीलालाई बियर ल्याउन भनें, लीलाले फेरी दुई बोतल बियर लिएर आई, मनिषाले ग्लासमा बियर राखेर चुस्की लाउँदै भनि “बहुत मजा आयो अंकल ।“ अनि मैले पनि बियरको चुस्की लाउँदै भने “सेक्स पार्टनर राम्रो र एक्टिभ भएपछी सधैं मजा आउँछ नि डियर...” त्यसपछी मनिषाको ओंठमा ओंठ जोडेर किस गरें अनि मनिषाको मुहारमा भएको फुसीलाई चाटेर मुखमा जम्मा गरें, त्यसपछी मनिषाको बुब्सलाई जोडले समाउँदै मेरो काखमा ल्याएर उसको ओंठमाथी ओकल्न थालें मनिषाले मुख खोलेर मेरो मुखमा भएको फुसी र थुकको मिश्रणलाई आफ्नो मुखमा लिई र घुटुक्क निली । त्यसपछी मैले खाना खाने समय भयो भनें, लीला किचनमा गएर खाना पस्कन थाली । मनिषा पनि लीलाको पछीपछी नाङ्गै किचनमा छिरी “बहुत मजा आयो आज त !” “तँ जाठीलाई चिकाउन पाएपछी मजा आउने नै भयो नि... रण्डी लाज पनि छैन ड्याडीको हात ल्याएर मेरो बुब्समा पो राख्दिन्छे... जाँठी..” “नकरा जाँठी तेरो ड्याडीको हातले तेरो बुब्स खेलाउँदा तलाई पनि त मजा आयो होला नि हैन !

 तेरो पुतीमै राख्दिनु पर्ने अनि भन्थिस् होला... कम अन ड्याड फक मी...” “फेरी मात्तिन थाली...” “एउटा कुरा भन्न तलाई मजा आयो कि आएन...?” एकछिनको मौनता पछी “अँ आयो हैन त ... कस्तो फिल भयो भन्न त ..” “मलाई त साह्रै अनौठो लाग्यो... ड्याडीले तलाई कति धेरै बेरसम्म चिक्न सक्नुभएको... तिमरु दुईजनाको कोअपरेसन मजा लाग्यो मलाई...” “हेर्दा त तलाई यति मजा आयो भने गर्दा कति मजा हुन्छ आफै बिचार गर्... मेरो अगाडी ड्याडीसँग गर्न हेजिटेट भएको भए म गएपछी चिकाई न त ? तैपनि मलाई थाहा भएर केही फरक पर्दैन केटी यो त तेरो लाईफ हो तेरो पुती हो जस्लाई चिकाई तेरो मर्जी हो नि... ” “ल भयो भयो धेरै कचकच नगर... अब खाना खान पर्छ ड्याडीलाई बोलाई भित्र । मनिषा चाक मट्काउँदै म भएठाउँ आई र मेरो लाँडोमा समातेर भनि “जाउँ अंकल खाना खान...” “पर्ख म ट्राउजर लगाउँछु...” “ह्या पर्दैन लगाउन हेर्नु न म पनि त नाङ्गै छु... अहिले खाना खाँदा खाँदै चिक्न मन लाग्यो भने किन ट्राउजर खोल्ने झंझट गर्नु...” अनि मेरो लाँडो समातेर मलाई किचनसम्म डोहोर्*याउँदै लिएर गई ।

No comments:

Post a Comment