Tuesday 13 December 2016

मेरी हट माईजु- Nepali Katha

आज माइजू आउने दिन म उहाँलाई लिन बसपार्क पुगें । चितवनबाट उहाँ झण्डै साँझको पाँच बजे आईपुग्नुभयो, एकछिन त म उहाँलाई हेरेको हेर्*यै भएं, किनकी खुला स्ट्रेट कपाल अनि टाइट जिन्स र टि-शर्टमा माइजूका ठूला ठूला दुधका पोकाले उहाँलाई २९-३० बर्षकी हट तरुनी जस्तो देखिएको थियो । रीना र माइजूलाई सँगै राख्ने हो भने दिदी बहिनी भन्न सुहाउने ज्यान थियो ।

 मेरो त लाँडो ठनक्क भयो त्यसैले मैले सिधै माइजूलाई भनिदिंए “माइजू तपाईंत साह्रै हट देखिनुभा’छ कस्तो मेन्टेन गर्नुभाको हो फिगर त?” “छ्या भाञ्जा पनि...!” माइजूको यही जवाफले मलाई झनै उत्साहित बनायो । त्यसपछी मैले माइजूलाई टेक्सीमा राखेर कोठामा छिराएं । माइजूलाई रिनाको कोठामा छिराएर फ्रेस हुनु भन्दै म आफ्नो कोठाभित्र छिरेर माइजूको चर्तिकला हेर्नलाई केमरा अन गरें । माइजूले त्यहींनै ढोका नलगाईकन आफ्नो टि-शर्ट खोल्नुभयो अनि क्रमशः पेन्ट त्यसपछी ब्रा र पेन्टी पनि खोल्नुभयो । साँच्चिकै चिक्न लायक शरीर थियो माइजूको, पोका त टाइट अनि बाटुलो भर्खरकी तरुनीको जस्तो । म झनै अचम्मित भएं जब माइजूले आफ्नो सफाचट पुतीतिर हात पुर्*याएर पुतीबाट केही निकाल्नुभयो, वाफ रे माइजूले त पुतीबाट डिल्डो निकालेर मुखमा पुर्*याउनु भयो । अनि डिल्डो पुरै चाटेर उहाँ बाथरुममा छिर्नुभयो, म पनि हताहतार आफ्नो बाथरुम छिरेर नुहाएं र ट्राउजर र टि-शर्ट लगाएर बाहिर निस्किएं । माईजु अझै पनि बाथरुममा हुनुहुन्थ्यो । माइजू लगभग ४० मिनेटपछी बाथरुमबाट नाङ्गै निस्किनुभयो र झोला खोलेर कपडाहरु निकाल्नुभयो । त्यसपछी उहाँले पेन्टी लागाउनु भयो अनि ब्रा लगाउनुभयो ।

 माथि पहेंलो टि-शर्ट लगाएपछी फेरी खोल्नुभयो र ब्रा फुकालेर बिना ब्रा टि-शर्ट लगाउनु भयो, त्यसपछी पेन्टी खोलेर पातलो डोरीजस्तो थोङ्ग निकालेर लगाएपछी जामा टाइपको स्कर्ट लगाउनुभयो । अब मैले उचित मौका खोज्नुथियो त्यसैले माइजू भएठाँउ पुगें र भनें “माइजू खानामा के खाने भन्नुस्?” “जस्तो तपाईंलाई ईच्छा लाग्छ त्यही खाने नि भाञ्जा!” यति भन्दै गर्दा माइजूको आँखा रीनाको टेबुलमाथि छरिएका कण्डमहरुमा पुग्यो । माइजूले शंकित नजर घुमाउनुभयो, उहाँले शायद मसँग अथवा म नभएको मौकामा रीनाले कोठामै कसैसँग चिकाउँछे भन्ने बुझ्नु भयो । अनि मैले माइजूको नजरलाई पत्तो नपाएझैं गरि किचनमा जान्छु भन्दै लागें, मेरो पछिपछि माइजू आउनु भयो । “कुन चिज कहाँ छ भन्नुस्! खाना म बनाउँछु ?” भनेपछी मैले माइजूलाई किचनको सबै जानकारी गरांए र भनें “माइजू, तपाईं बियर पिउनुहुन्छ कि वाइन!” माइजूले वाइन पिउनुहुन्छ भन्ने कुरा मलाई रीनाले भनिसकेकी थिई, माइजूले पनि वाइन पिउने संकेत दिनुभयो । केहिबेर म टि.भी. हेर्न बसें, एकघण्टा जस्तो समयपछि माइजू मैले टि.भी. हेरेको ठाँउमा आउनुभयो भन्नुभयो “खाना त तयार भयो भाञ्जा के गर्ने ?” “यति छिट्टै त के खाना खाइहाल्नु र माइजू!” भन्दै फ्रिजबाट रेड वाइन निकालें, अनि टि.भी.को मुनि भएको र्*याकबाट काजु र बदाम निकालेर टेबुलमा राखें । माइजू कमर मट्काउँदै किचनमा गएर ग्लास लिएर आउनुभयो । मैले दुवै ग्लासमा वाइन राखें र एउटा ग्लास माइजूलाई दिंदै भनें “साँच्ची माइजू तपाईं मेरो माइजू नभएको भए ...” “माइजू नभएको भए के?...” “गर्लफ्रेण्डको प्रोपोज गर्थें...” “म यस्ती बुढी आइमाईलाई नजिस्क्याउनु न भाञ्जा!!!” “होइन माइजू तपाईं र रीनालाई सँगै राख्ने हो भने सबैले दिदी बहिनी भन्ठान्छन् ? ४५ बर्ष भन्न सुहाउँदैन ...” “छ्या भाञ्जा आफ्नै माइजूलाई लाइन मार्नुहुन्छ...” माइजू ट्रयाकमा आइसक्नु भएको थियो । हामीले तिन ग्लास जति वाइन पिइसकेका थियौं । अलिअलि रमरम भइसकेको थियो, मैले टि.भी.मा च्यानल चेञ्ज गर्नथालें र स्टार मुभिजमा जेम्स बाण्डको फिल्म आइरहेको रहेछ त्यही स्टप गरें, मलाई थाहा थियो कि जेम्स बाण्डको मुभिमा बेड सिन हुन्छ नै, त्यसको प्रतिक्रिया माइजूले कसरी गर्नुहुन्छ भन्ने पनि बुझ्नु थियो ।

माइजूले बसाइमा अप्ठेरो भएजस्तो गर्दै स्कर्ट घुँडामाथि सारिसक्नुभएको थियो । जब बेड सिन आयो तब माइजूले मैले नदेखेझैं गर्दै आफ्ना दुई हातले दुवै पोका समाएर एक-अर्कामा जुधाउनुभयो र टि-शर्ट मिलाएझैं गर्नुभयो । त्यसपछी माइजूले “भाञ्जा! मलाई एउटा कुरा नढाँटी भन्नुस् है ?” “के माइजू?” “यहाँ रीनासँग को को आउँछ?” “कोही पनि त आको जस्तो मलाई लाग्दैन, किन र माइजू?” “उसको कोठामा थुप्रै कण्डमहरु देखें मैले त्यहि भएर ?” यो अति नै उत्तम मौका थियो मेरो लागि, मैले ठाडै भनिदिंए “त्यो त मैले प्रयोग गर्न ल्याएको हो माइजू!” “दुई दिनलाई त्यति धेरै चाहिन्छ त ?” “दुई दिनलाई होइन माइजू... सधैंजस्तो चाहिन्छ मलाई त?” “त्यसो भए रीना कहाँ सुत्छे त?” “छ्या माइजू ! मैले प्रयोग गर्ने कण्डम रीनाको कोठामा भेटिएपछी पनि रीना कहाँ सुत्छे भन्नुहुन्छ? रीना मसँगै सुत्छे नि !” यो साह्रै ठूलो झट्का थियो । “के! रीना र तपाईं..... के सुन्नुपर्*यो यो कानले......” “केही होइन माइजू रीना जवानी खेर फाल्न नचाहने अनि बाहिरका मान्छेसँग सुतेर भन्दा म र निलसँग सुतेर सुरक्षित हुन खोजेकी मात्र हो...?” “छ्या तपाईं सम्झाउन पर्ने मान्छे भएर उल्टै...” सही झटारो हान्ने बिचारले “धत् माइजू पनि रीनाले त तपाईंको उदाहरण दिदैं हामीलाई कन्भिन्स गरेकी... केही भन्यो तपाईंलाई बिचमा ल्याउँथी... भन्थी ममीले गावैंसँग चिकाउन हुन्छ मैले त के गरेकी छु र? अनि यो उमेरमा त तपाईं पुतीमा डिल्डो छिराएर दिनभरी बाहिर निस्कनु हुन्छ भने ऊ त भर्खर २३-२४ कि भएकी छे...” “कसले सिकायो तपाईंलाई मैले डिल्डो छिराएर हिंड्छु भनेर?” “माइजू! तपाईंले अघिमात्र लगाएको ब्रा र पेन्टी खोलेर तल पुतीमा आनन्द रहिरहोस् भनेर थोङ्ग लगाउनु भा’छ, मेरो कोठामा बसेर सबै कोठाको निगरानी गर्न मिल्छ... मसँग पनि मस्तको लाँडो छ... हेर्नुस् तपाईं नाई भन्नुहुन्न....” अनि ट्राउजर झ्वाट्ट तल सारें र फन्फनाउँदै गरेको लाँडो माइजूलाई देखाउँदै माइजूको पोकामा हात लगेर गजबले निचोर्न थालें । माइजू अक्क न बक्क पर्नुभयो “माइजू... जिन्दगीमा सधैंभर चिक्न पाईदैंन त्यही भएर पाएसम्म चिक्न छोड्नुहुन्न चाहे त्यो आफन्त होस् या जोसुकै...” अनि हातलाई माइजूको स्कर्टभित्र छिराएर पुतीमा घर्षण दिन थालें साथमा मुखमा मुख जोडेर टङ्ग किस पनि । माइजूले तुरुन्त मलाई किसमा साथ दिन थाल्नुभयो । एकछिनको किस सकेर माइजूले सोध्नुभयो “अनि रीनालाई मात्र चिक्नुहुन्छ कि नीता भाञ्जीलाई पनि...” मैले रीना र नीतालाई चिकेको भिडीयो लगाएर भनें “ल! छोरी र भाञ्जीलाई चिकेको भिडीयो हेर्दै मसँग चिकाउनुस्...” भिडीयोमा मैले रीनाको पोका खेलाउँदै पुती चाटिरहेको र नीता मेरो लाँडो चुसिरहेको दृष्य आइरहँदा मैले माइजूलाई “माइजू! चुस्नुस् मेरो लाँडो शायदः तपाईंको पुतीले यस्तो लाँडो कमै मात्र भेट्यो होला ?” “हो भाञ्जा हो... यति मस्तको लामो र मोटो लाँडो त मैले ज्वाईंसाबको र हजुरको मात्रै पाएँ, निलको लामो छ तर मोटो छैन गाँउमा एउटा दमैको पनि यस्तै मोटो थियो तर लम्बाइ थोरै कम थियो... हुन त म यहाँ तपाईंकै लाँडो चाख्नलाई आएकी हुँ रीना नभएको मौका पारेर...” “मतलब, माइजू निलले पनि हजुरलाई चिकिसक्यो...” “निलले त मलाई यही फ्ल्याटमा तिन महिनासम्म रण्डीलाई चिक्दा झैं चिक्यो नि... एकदमै फोहोरी बोल्ने अनि शारीरिक यातना दिई-दिई चिक्ने उसको रहर थियो । मलाई त कोठामा बस्दा कपडा लगाउनै दिन्नथ्यो...” “निललाई फकाउनु भयो कि कसरी चिकाउनुभयो माइजू...?” “एकदिन गाँउको करेसामा पिशाब फेर्दै गर्दा निलको लाँडो देखें अनि त मेरो पुती चिलाउन थालिहाल्यो नि... त्यसको लगत्तै पढ्नको लागि निल यहाँ आउने भयो र म पनि उसँगै उसको बन्दोबस्त मिलाउन भनेर आएं नि!

 यहाँ आएपछाडी मैले कमर दुखेको बहाना बनाएर उसलाई मालिस गर्न लगाएँ मालिस गर्दागर्दै मैले उसको हातलाई चाकतिरबाट पुतीतिर पुर्*याएर बढी दुखेको यहीं छ भन्दै मालिस गर्न लगाएँ, एकछिनसम्म पुतीको वरपर मालिस गरेपछी मैले उसको हात समातेर पुतीभित्रै छिराइदिंए... मेरो पुतीले पानी छोड्न थालिसकेको थियो उसको हातले मेरो पुतीमा आनन्द भइरहेको थियो त्यसपछि त उसलाई पनि रमाइलो लाग्न थालेछ क्यार मलाई औंलाले चिक्न थाल्यो म त मस्त भई आफ्नै पोका समाएर खेलाउदैं उसको मुखसम्म पुर्*याइदिएं जब उसले मेरो दुध चुस्न सुरु गर्*यो तब मैले उसको लाँडोमा हात लगेर आफू निस्केको ठाँउमा आमाको इच्छा पुर्*याइदे भनेछु, त्यति भएपछि के चाहियो र जवान केटा र प्यासी आमाको बिचमा?” माइजूले यति भन्दासम्म मैले उहाँको टि-शर्टलाई माथि सारिसकेर एउटा हातले पोका निचोरिरहेको थिएं भने अर्को हातका औंला माइजूको थोङ्गको डोरीले पुती घोट्दै थिएं । माइजूले मेरो लाँडो च्याप्प हातले समाएर खेलाउन थाल्नुभयो, मैले पूनः माइजूको मुखमा मुख जोडेर टङ्ग किस खाँए । करिब दुई मिनेट लामो ननस्टप टङ्ग किसपछी माइजूले मेरो मुखबाट आफ्नो मुख छुटाउनु भयो, ढिला नगरी लाँडो मुखमा छिराएर भित्र बाहिर गर्न थाल्नुभयो । बेला बेलामा मैले माइजूको टाउकोलाई समाएर लाँडोको जरासम्म मुख धकेलिदिन्थे, लाग्थ्यो लाँडो माइजूको घाँटीमा रहेको तर्कुले नाघेर भित्रै छिर्दैछ । गलप गलप को त्यो आवाज मलाई मजा लागिरहेको थियो, चार-पाँच मिनेटको चुसाईपछी मैले माइजूलाई सोफामा पल्टाएँ र स्कर्ट पुरै माथि सारेर पुतीमा किस गरें अनि लाँडो छिराएर चिक्न सुरु गरें । माइजू आस्वाभाविक रुपमा ब्लु-फिल्मकी रण्डीले झैं आवाज निकाल्दै मलाई साथ दिन थाल्नुभयो, तिन मिनेटको त्यो क्रमलाई माइजूले रोक्नुभयो र पूनः लाँडो मुखमा छिराएर चुस्न थाल्नुभयो । केहिबेर लाँडो चुसेपछी माइजूले मलाई सोफामा बसाएर मेरो काखमाथि आउनुभयो र मेरो लाँडोको टुप्पो समाएर पुतीको मुखमा डोहोर्*याउनुभयो अनि मेरो काखमा मच्चिन सुरु गर्नुभयो । म भनें माइजूका पोकालाई टि-शर्टमाथिबाटै खेलाउन थालें । त्यही आसनमा घरि घरि माइजू र म मुख जोड्न भ्याउथ्यौं । आसन परिवर्तन गर्दै गर्दै हामी झण्डै आधा घण्टासम्म चिकाचिकी खेल्दै रह्यौं, माइजू र म दुवै जन्मजात नाङ्गै भइसकेका थियौं, भिडियो स्क्रिनमा मैले नीताको मुखमा फुसी झार्दै गरेको दृष्य चलिरहेको थियो, माइजूले पनि मुखमा झार्ने संकेत गर्नुभयो र मेरो लाँडो पूनः मुखमा छिराएर चुस्न थाल्नुभयो । केहिबेरमै मेरो लाँडोबाट पिचिक्क गर्दै फुसीको धार छुट्न थाल्यो, केहि माइजूको मुखभित्रै झर्*यो भने केहि ओंठ, गाला र निधारमा झर्*यो, केहि चाँही पोकामा झर्*यो । माइजूले मेरो लाँडोको रस चुसेर सबै मुखमा लिनुभयो भने मैले गाला र निधारमा झरेको फुसी औंलाले सम्हाल्दै माइजूको मुखभित्र पुर्*याउन थालें । त्यसपछी मैले माइजूलाई अँगालेर सोफामा बसें अनि माइजूको मुखमा किस गर्दै भनें “अब खाना खाने हो कि चिकौरी माइजू... आज रातीलाई पनि त बाँकी राख्नुपर्*यो होला...?” “तपाईंले मेरो एउटा काम गरिदिनुहुन्छ त भाञ्जा...?” “भन्नुस् न!” “म यहाँ बसुञ्जेलसम्म कम्तीमा पनि हरेक दिन इच्छा लागेको बेलामा चिक्ने व्यवस्था गरिदिनु पर्*यो...!” “भइहाल्छ नि माइजू...” त्यसपछी हामी नाङ्गै नै किचनमा छिर्*यौं र खाना खान थाल्यौं ।

 खाना खाइवरी माइजूलाई मेरो कोठामा सुत्न आउनु भन्दै कोठामा आएँ र लाँडोलाई क्रिम लगाएर मुठार्न थालें । आधा घण्टा जस्तोमा माइजू काम सकेर मेरो कोठामा आउनुभयो, मैले क्रिम लगाएको देखेर भन्नुभयो “मेरो पोकामा पनि क्रिम लगाउनु पर्ने भाको छ..” “आउनु न म लगाइदिइहाल्छु नि, अहिले फेरी आफैंले खेलाउने पोका हो...” अनि मैले माइजूलाई बेडमा तानेर सुताइदिएँ त्यसपछी क्रिम हातमा लिएर पोकामा दल्दै उनको पुती चाट्न थालें । माइजू एकैछिनमा सन्किए पछी मैले ठन्केको लाँडो उनको पुतीभित्र घुसाएर मच्चिन थालें, स्क्रिनमा हाम्रो आफ्नै चिकाई रेकर्ड भइरहेको थियो, त्यो कुरा सुनेर माइजू झनै उत्साहित मसँग चिकाउन थालिन् । घरि चुसाउदैं घरि चिक्दै गरि हामीले कहिले तल कहिले माथिको क्रमलाई पनि परिवर्तन गर्दै रह्यौं । यसपाली फुसी झर्ने बेलामा मैले लाँडोलाई माइजूका दुई पोकाको बिचमा आफ्नो लाँडो राखें र पोका अठ्याएर लाँडोलाई अगाडी-पघाडी गर्न थालें । माइजूको निधारदेखि पोकासम्म फुसीको धार लाग्यो र माइजूले त्यसलाई सोहोर्दै मुखभित्र पुर्*याइन् । बिहान मेरो निद्रा खुल्दा माइजूको न्यानो मुखभित्र मेरो लाँडो थियो । माइजू मेरो लाँडोलाई बडो प्यारो गरि चुस्दै हुनुहुन्थ्यो, घरिघरि घाँटीको जरासम्म माइजूले मेरो लाँडो निल्दा मलाई सनक्क बनाउँथ्यो । केहिबेरमै मैले माइजूलाई लाँडोबाट छुट्याएर मेरो परस्परमा ल्याँए र टङ् किस लिँए, तर टङ् किस लिदै गर्दा माइजूले मेरो लाँडोलाई हातले समातेर आफ्नो पुतीभित्र छिराउनु भयो, मैले पनि किसकै दौरानमा माइजूलाई तलबाट कमर उचालेर दनक दिन थालें, त्यो गतीमा चिक्दै गर्दा मेरो लाँडो पुतीबाट चिप्लिएँ झैं हुन्थ्यो, मैले गती अझै बढाँए जसले गर्दा लाँडो पुतीको फाँकाभन्दा पनि बाहिर आयो । त्यसपछि मैले लाँडोलाई आफ्नै हातले समातेर पुतीमा दल्दै भित्र छिराउन लागेको जस्तै गर्दै एकछिन सम्म पुतीको बाहिरी भागमा दल्दै रहें र अचानकसँग माइजूको चाकमा ठेलिदिंए । आधा लाँडो चाकभित्र छिरिसकेको थियो, माईजू पीडामिश्रीत आवाजमा मलाई लाँडो निकाल्न भन्दैहुनुहुन्थ्यो । मैले भनें “पहिलो पटक त पक्कै होइन क्यार? अलि मोटो मात्र त हो?” अनि फेरी ठेलें, “आ..अ....अ.... अलि विस्तारै गाँड फाट्ला भानिज...” “जे सुकै परोस्...” अनि माइजूको मुखमा आफ्नो मुख जोडेर थुन्दै धमाधम धकेमपेलीको गती तिब्र बनाएँ । माइजूको आँखाबाट आँशु निस्कन थालिसकेको थियो, मैले त्यसमा सहानुभुती देखाएको खण्डमा काम हुँदैनथ्यो त्यसैले गती कम नगरीकन चाकमा चिक्दै रहें, केहिबेरमै माइजूले पनि मलाई साथ दिन थाल्नुभयो । केहिबेर चाकमा चिकेपछि मैले लाँडो बाहिर निकालें, हत्तपत्त माइजूले मेरो लाँडोलाई हातले समाएर मुख नजिकै लानुभयो र मुखबाट प्रशस्त थुक निकालेर मेरो लाँडोमा दल्नुभयो, मेरो लाँडो हल्का सफा भएपछी माइजूले लाँडो मुखभित्र छिराएर चुस्न सुरु गर्नुभयो । म भने माइजूको पुतीमा औंला छिराएर खेल्न थालें, लाँडो चुस्दै गर्दा मैले माइजूको पुतीलाई आफ्नो मुख नजिक ल्याएँ र पुतीमा जिब्रोले चाट्न थालें साथै माइजूको दुध पनि माड्न थालें । निकैबेर दुध माड्दै पुती चाटेपछि “माइजू! खै चाक सोझ्याउनु... फेरी चिक्छु...!” “नाई! भानिज! भो अब नाई...” “ठिकै छ त्यसोभए पुती फेस्याउनु न त?” त्यसपछी माइजूले भर छैन भन्दै मेरो लाँडोमाथि पुतीको प्वाल सोझ्याउँदै बसिन् र तल माथि गर्दै उफ्रिन थालिन् म उनका पोकालाई सक्दो बल लगाएर माड्न थालें ।

एकछिन लाँडोमाथि उफ्रेपछि माइजू थकित भएर मेरो छातिमा पल्टिनुभयो । मैले मौकाको सदुपयोग गर्दै माइजूलाई किस गर्दै बेडमा ठ्याक्कै उल्टाएँ, त्यतिबेला पनि मेरो लाँडो पुतीभित्रै थियो । माइजूको माथि रहेर मैले माइजुलाई चिक्दै रहें, माइजू अति आनन्दित मुद्रामा आँखा बन्द गरिरहेको मौका पारेर मैले पूनः चाकमा लाँडो छिराएर धमाधम चिक्न थालें, माइजूले “जति भनेपनि नलाग्ने, अर्काको ज्यान त केही होइन झैं गर्ने ...” “जुन पुतीले १०० भन्दा बढी लाँडो चाखिसकेको छ, त्यो पुतीलाई रण्डीको पुती भन्दा हुन्छ, झन यो पुती त घरमा सबैको साझा पुती नै भएको हो भने चिक्नलाई फ्रेश प्वाल चाहियो नि त?” “लौ जे गरे नि गर्नुस् यो रण्डीलाई, तपाईसँग चिकाउनलाई आएकी हुँ क्यार! जसरी चिके नि चिक्नुस्!” त्यसपछी माइजूको चाकमा मैले १० मिनेटसम्म लाँडो पेल्दै रहें, फुसी झार्ने बेलामा मैले लाँडो निकालेर माइजूको निधारमा पुर्*याँउदै भने “आज तपाईको सिँउदो भरिदिन्छु मेरो लाँडेझोलले...” अनि माइजूको सिउँदोमा फुसीको पिचकारीले सेतो धर्को बनायो, बाँकी फुसी झार्न रोकेर मैले माइजूको मुखमा लाँडो छिराँए अनि बाँकि सम्पूर्ण फुसी मुखभित्र झारिदिंए । माइजूले लाँडो पुरै भित्र छिराएर मलाई अद्भुत आनन्द अनुभुत गराएपछी मैले माइजूलाई ऐना अगाडी उभ्याएर पछाडीबाट पोका समाउँदै सिउँदो देखाइदिएं, माइजूले परक्क मुहार फर्काएर मलाई किस गर्नुभयो । त्यही पोजिशनमै माइजूलाई मैले बाथरुम पुर्*याएँ र कमडमाथि बसाएर मुखमा लाँडो सोझ्याएँ अनि मेरो लाँडोबाट पिशाबको धार छुट्दै माइजूको मुहार हुँदै सारा शरिरभरी भिजाईदिएँ । पिशाबले लतपत माईजूलाई उठाएर सावरमुनि पुर्*याउँदै मैले माइजूको नुनिलो ओंठमा ओंठ जोडेर थुक साट्न थालें । त्यसपछी सावर खोलेर हामी दुवैले नुहायौं । अफिस जानु अघि मैले माइजूको पोका निचोर्दै टङ् किस दिदैं भने “भरे एकदम प्वाँट भएर बस्नुस्!”

2 comments: