Sunday 11 December 2016

सेक्स अनुभव- Naya Nepali Youn Katha

मेरो घर धरानमा पर्छ । म हाल १७ वर्षकी भएँ । मेरो मामाको घर काठमाडौं गोठाटारमा पर्छ । आजभन्दा ठीक एकवर्ष अघि म मामाको घर काठमाडौंमा गएको थिएँ । माइजू विरामी भएकोले २÷४ दिन बस्न मामाले अनुरोध गर्नुभयो । माइजू हस्पिटलमा रहनुभएकी हुँनाले मैले वेलावेलामा माइजूलाई खाना पुर्याउँनु पर्ने भयो । त्यसर्थ म मामाघरमा केहीदिनको लागि बसें । मेरो माइजूलाई राखेको हस्पिटलमा अरु पनि धेरै विरामीहरु थिए । माइजूको नजिकै एकजना विरामी थिए ।

उनको कुरुवाको रुपमा उनका छोरा रहेछन् । संयोगबस ती विरामी र माइजूको घर नजिकै पर्दो रहेछ र खाना लिन जाने बाटो एउटै पर्दो रहेछ । एकदिन ति विरामीका छोरा र मेरो बाटोमा भेट भयो । एकआपसमा २÷४ दिनदेखि देखाभेट भएकोले कुनै समस्या भएन । ती विरामी कुरुवा केटा लगभग २० वर्षका थिए । उनको शरीर अग्लो र स्लीम परेको थियो । हामीहरु गफ गर्दै गयौं । उनले मलाई भित्रभित्रै मेरो हाउभाउ विचार गर्ने गर्दा रहेछन् । मेरो उमेर पनि कलिलो र जिउडाल राम्रो थियो । उनी मलाई मेरो शरीर एकटकले हेर्ने गर्थे । मेरा पुष्ट छाति र ठूलो कम्मर हेरीरहन्थे । एकदिन मैले मेरो माइजूको लुगाकपडा लिन घर जानु पर्यो र मामाले मलाई घरमा राखेर हस्पिटल आउनु भयो । ती केटा पनि त्यो थाहा पाएर घर आएका रहेछन् । मामा, माइजू घरमा नभएको मौका पारेर ती केटा मामाको घरमा आए । मैले उनलाई सम्मानसाथ चिया पिलाएँ । माघको दिन भएकोले जाडो निकै थियो । ती केटाले मामाको परिवारको फोटो हेर्ने इच्छा राखेर फोटोको एल्बम माग्यो । मैले फोटाको एल्बम लिएर उसलाई दिएँ तर उसले मलाई फोटोहरु चिनाउँन आग्रह गरेर छेउमा बस्न भन्यो ।


 त्यसर्थ एल्बममा भएका फोटोहरु चिनाउँन म उसको छेउमा बसेँ । उसले एल्बमका फोटोहरु पल्टाउँदैं हेर्न थाल्यो । एल्बमबाट फोटोहरु पल्टाउँदा एकपटक उसको कुहिनोले मेरो स्तनमा छोयो । मलाई कुतकुती लाग्यो । उसले त्यसै गर्दा पुनः उसको कुहिनोले मेरो स्तन छोयो । अब उ मेरो झन् नजिक आउँन थाल्यो र उसको कुहिनाले अब मेरो पुष्ट स्तनमा छुन थाल्यो । मलाई कताकता कुतकुती लागि रहेको थियो र मेरो आङ्ग पनि सिरिङ्ग भई रहेको थियो । उसले अब मेरो स्तनमाथि कुहिनो राखेर धक्का दिन थाल्यो । म भरखर १६ वर्ष पुगेकी तरुनी युवती भएकी र कसैले मेरो स्तनमा आजसम्म नछोएकोले गर्दा मलाई कस्तोकस्तो अनुभव भइरहेको थियो । मेरो स्तन पनि ठूलो र साह्रो थियो । मैले स्तनमा कसिलो ब्रा लगाएको हुँदा मेरो टि सर्टबाट स्तन माथि उठेको थियो । पुष्ट स्तन भएकोले उसको कुहिनोले मेरो स्तनमा धक्का दिदाँ मलाई कताकता आनन्द भए जस्तो लाग्न थाल्यो । उसलाई विचार गर्दा उ पनि फोटो हेर्ने निहूले मेरो स्तन मसाज गर्न व्यस्त थियो र उसको अनुहार रातो भएको थियो । यसरी पटकपटक उसको कुहिनोले मेरो कसिलो स्तनमा धक्का दिदाँ मलाई अत्यन्त मज्जा आउँन थाल्यो र मेरो तल योनीबाट पानी बग्न थाल्यो । यसो उसको तल हेरेको त पेन्टबाट उसको लाँडो ठन्केर माथि उठेको रहेछ । अब उसलाई पनि खपी नसक्नु भइसकेको रहेछ । उसले त अव कुहिनोले स्तनमा धक्का दिन छोडेर दुबै हातले मेरो कसिलो स्तन माड्न थाल्यो । अब भने मलाई पनि खपी नसक्नु भयो । मेरो पुतीबाट पानी बगेर मेरो पेन्टी पुरै भिजेर मेरो पेन्टमा समेत लाग्न थाल्यो । उसले मेरो स्तन माड्दै मेरो टि सर्ट खोल्यो अनि कोठाको ढोका लगायो र मलाई विस्तारै ओछ्यानमा सुतायो । उसले मेरो पेन्ट पनि खोलिदियो ।

अब मेरो शरीरमा लुगा टु पीस मात्र बाकी रह्यो । उसले मेरो रातो ब्रा भित्र रहेको ठूलो र माथि उठेको कसिलो स्तन एकटकले हेर्यो र उसको हातले मेरो हात समाती उसको लाडोमा राख्यो । अनि विस्तारै ब्रा माथिबाट माड्न थाल्यो । घरिघरि मेरो हात समातेर लाडोमा दल्न थाल्यो । उसले मेरो स्तन माड्दै तल पुतीमा पनि खेलाउँन थाल्यो । केहीबेरमा उसले उसको जम्म ै लुगा खोल्यो । उसको लाडो ठनक्क भएर ठन्केको थियो । मैले आजसम्म कसैको लाडो नदेखेको हुँदा मलाई अचम्म लाग्यो कि केटाको लाडो ठन्कदा कत्रो ठूलो हुँदोरहेछ । एकछिन पछि उसले मेरो ब्रा र पेन्टी दुवै खोल्यो र अव म पुरै नाङ्गो भएको थिए उ पनि नाङ्गै थियो । उसले मेरो दुधको मुन्टा खेलाउँदै चुस्न थाल्यो र उसको ठन्केको लाडो पनि मेरो मुखमा दल्न थाल्यो ।अनि उसले मेरो दुवै खुट्टा फटाएर पुती चुस्न थाल्यो । अव भने मलाई सही नसक्नुभयो । मैले उसको बेस्करी ठन्केको लाडोलाई मेरो मुखमा ग्वाम्मै हालेर चुस्न थाले । उसले मेरो पुती चुस्न थाल्यो, म उसको लाडो चुस्न मस्त रहें । केही बेर त्यसो गरेपछि उ म मािथ चढ्यो र उसको अत्यन्त ठन्केको लाडो मेरो पुतीमा हाल्न थाल्यो । लाडो खेलाएको नै पहिलो पटक भएकोले मलाई त्यती अनुभव थिएन । उसले लाडो मेरो कसिलो पुतीमा छिरायो तर मलाई पहिलो पल्ट भएकोले रहेछ बहुत दुख्यो । उसले एकछिन सहुन एकैछिनमा जाती भइहाल्छ भन्दै धक्का मार्न थाल्यो । साच्चै मलाई केही बेरमा दुख्न छोड्यो र अत्यन्त मज्जा अनुभव हुन थाल्यो । उसले मेरो दुवै दुधको मुन्टा चुस्दै ग्वाम्ग्वाम हाल्न थाल्यो र दुवै हातले मेरो पिठ्यूमा च्याप्प समात्यो अनि मैले पनि दुवै खुट्टा फटाएर उसलाई तलबाट धक्का दिदैं अगाँलोमा कसें । मैले चिक्दा त्यस्तो मज्जा र आनन्द हुन्छ भन्ने कुरा सपनामा पनि सोचेकी थिइन । यसरी हामीले घरी उ माथि घरी म माथि भएर ग्वाम्ग्वाम चिक्यौं । लगभग १० मीनट चिकेपछि उसले उसको लाडोबाट सेतो पानी मेरो नाइटो वरिपरि झारिदियो । मेरो पुती पुरै पानीले भिजेर च्यापच्याप भएको थियो । उसलाई पनि स्वर्गीय आनन्द भएछ र मलाई पनि यस्तो स्वर्गीय आनन्द भयो कि त्यस्तो आनन्दको त वर्णन पनि गर्न सकिदैन ।

 हालसम्म पनि हामी चिक्दै आएका छौं तर अहिले मलाई उसको लाडो सानो भएजस्तो लाग्छ । र पहिलेको जस्तो मज्जा आउँदैन । मेरा दुधहरु झोलिएका छैनन् , मेरो चाक ठूलो छ । म ठूलो चाकमा कसिलो टाइट् पेन्ट लगाउँछु र अक्सर पारदर्शी भेष्ट लगाउँछु किनकी मेरा स्तनहरु पोटिला छन, जुन केटाहरुलाई आनन्द आओस् भन्ने मेरो चाहना छ । मेरो पुती कसिलो छ त्यसर्थ मलाई अक्सर गरी ठूलो र ठन्केको लाडो मन पर्छ । केटाहरुलाई देख्ने वित्तिकै मेरो शरीरमा एकप्रकारको सञ्चार भएर आउँछ । उनीहरुको लाडो कत्रो छ होला भन्ने कौतुहलता जागेर आउँछ । म दिनमा सात पटकसम्म चिक्न सक्छु । यदि कुनै दिन चिक्न पाइन भने मलाई खपीनसक्नु हुन्छ र त्यसदिन म लाडोको फोटो हेर्दै मेरो पुतीमा औंला हालेर हस्तमैथुन गर्छु तर कोदालोको वीँड जत्रो लाडो हाल्न पल्केकोलाई केको मज्जा आओस् औंलाले । आजसम्म जुनसुकै केटाहरुले पनि मलाई पछाडिबाट फर्केर हेर्छन् । तपाईं पाठकहरुलाई सन्तुष्टीको लागि मैले एउटा मेरो फोटो पठाएको छु । आशा छ, यहाँहरुले यसलाई मन पराइदिनु हुनेछ ।

4 comments:

  1. यदि कुनै आइमाई, केटिहरु यौन क्रिडामा सन्तुस्त हुनुभएको छैन भने मलाई
    सम्पर्क गर्नुहोला. मेरो लिङ्ग करिब ८ इन्च लामो र ५० सेंतिमीटर गोलाई छ
    , पूर्ण सन्तुस्त दिलाउने मेरो जिम्मा तर कुनैपनि पैसा तिर्नु पर्ने छैन
    र अति गोप्य तरिकाले यौन सम्पर्को को लागि तलको e-मैल मा जानकारी
    दिनुहोला (e-mail:sexysabinrai@gmail.com)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mo pni xu hai yeti chahanu hunxa vane molai cll garnu mo sabai cllma vanne xu 9742489182 Mero chahi 9eng ko xa hai

      Delete
  2. Yata qahiyaat story...sahitya siknu pahila ani lekhnu.eutai sabdh mikeko chaina. Yaato story laai sahitya milaayera lekhiyo vane.jhan ramro hunrthiyo

    ReplyDelete